Hoe verwijder je paginanummering met LaTeX in een inhoudsopgave die meerdere pagina's in beslag neemt?

Ik zit al even te knoeien met het volgende. Ik ben bezig met een LaTeX-document (documentclass report). In de pagina's tot en met de inhoudsopgave moet de paginanummering onzichtbaar zijn. Normaal gaat dit met het commando \thispagestyle{empty}, maar nu heb ik een inhoudsopgave van twee pagina's, met als gevolg dat de eerste pagina in de inhoudsopgave wel weer een paginanummer laat zien.

Ik zit al een tijdje te Googelen, maar ik vind geen goede oplossing. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar is XiniX als je hem nodig hebt?!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vrees dat zelfs XiniX hierop geen antwoord heeft...

Antwoorden (1)

\maketitle
\thispagestyle{empty}
\pagestyle{empty}

werkt deze wel?

Toegevoegd na 8 minuten:
en heb je de nopageno package al geprobeerd?
http://www.mackichan.com/index.html?techtalk/510.htm~mainFrame
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, heeft hetzelfde effect. En de nopageno package haalt paginanummers weg uit het hele document.