ik heb een MacBook Pro, wat moet ik echt downloaden?

ik heb sinds gisteren een MacBook Pro, weet iemand nog een leuk, goed, handig programma of app om te downloaden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je hoeft natuurlijk niks.
Bedenk wat je met je MB wil, en vraag aan google wat de leukste programma's zijn om dat te doen.
Voor tekstverwerken enzo is openoffice (of libreoffice) een aanrader.
msn kun je met messenger (er zijn allerlei varianten)
ik kan me nog een downloader zodra microtorrent (utorrent) voorstellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zo'n gratis fireplace app
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het eerste wat je echt moet hebben is Firefox en dan kun je kijken welke addons je leuk vindt.
Xnview voor je foto's en openoffice voor je papierwerk.
Je zal zien dat het dan bijna net zo goed werkt als windows.