Hoe zorg ik er voor dat Lego Rock Raiders het doet op mijn computer?

Ik heb Lego Rock Raiders gekocht, alleen deze doet het niet op mijn vista. Het volgende is bekend:
- Hij geeft de volgende foutmelding tijdens het laden van het spel: LegoRR reageert niet meer..
- Ik heb de compatibiliteit van de CLGen file en de LegoRR file zij ingesteld op 2000.
- Het heeft er niks mee te maken dat ik de d3drm file niet heb, die heb ik namelijk wel.

Is het nog mogelijk om dit spel met Vista te spelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Probeer bij eigenschappen, en dan compactibiliteit, Windows 2000 of xp en het vakje altijd runnen als administrator aan te vinken