Hoe kan je in Windows Live Mail de inbox zo aanpassen dat je de mail wel op datum ziet maar niet gegroepeerd in discussies?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.3K

Het beste antwoord

Als je in je inbox bent zie je links boven de kolom met ontvangen mailtjes staat: 'Sort by ...'
Klik hier op en verander dit naar 'Date'
(Of bij jou misschien in de NL'se versie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Boven mijn inbox kan ik wel op verschillende manieren sorteren zoals afzender, onderwerp of datum. Maar bij datum staat er tussen haakjes discussie bij en dat wil ik juist niet. Ik wil alleen op datum en niet op discussie gesorteerd. Weet je hoe dat moet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, vreemd.
Ik heb ook Windows Live Mail, maar daar staat dat helemaal niet bij.
Bij mij staat er gewoon 'Sort bij date'
Ik weet niet of jij een andere versie hebt!?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, heeft mijn probleem niet opgelost maar bedankt voor de poging. Is in elk geval wel een goed antwoord.
Zonde om te punten te laten vervallen.