Als ik op youtube of andere websites een filmpje bekijk op de resolutie groot scherm, dan verspringt mijn beeld ong na 2 minuten naar klein scherm...

Toegevoegd na 2 dagen:
dan klik ik vervolgens weer op groot scherm en dan verspringt hij na enkele tijd opnieuw naar klein scherm. Hoe kan ik dit veranderen? dat het videoscherm groot blijft...???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En je vraag is?

Het beste antwoord

Sinds wanneer heb je dit probleem? Heb je misschien bepaalde wijzigingen aan het systeem gemaakt, software geïnstalleerd, gadgets... en sindsdien is dit probleem begonnen? Gebeurt dit alleen als je filmpjes op youtube kijkt, of ook met andere video applicaties? Indien je dit zelf weet, probeer dan alle software te verwijderen die je sindsdien hebt geïnstalleerd.
Het kan namelijk zijn dat een applicatie op de achtergrond ervoor zorgt dat de fullscreen uitspringt. Sommige applicaties hebben dezelfde invloed als wanneer je bvb met je cursor beweegt (autofire op een joystick, pop-ups, spyware, zelfs vista gadgets in je sidebar kunnen dit veroorzaken). Probleem dan nog niet opgelost... dan ga ik je een beetje DHZ-engineering bijbrengen :-)

Methode 1:
a. Herstart de computer en blijf F8 intikken tot je bij een zwart opstartmenu komt.
b. Selecteer "Veilige modus met netwerkmogelijkheden" en druk op Enter.
c. Kijk nu eens of hetzelfde probleem zich voordoet anders zou ik je aanraden om een 'clean boot & check' te doen.

Methode2:
Voor het uitvoeren van een Clean boot in Windows Vista of in Windows 7, volg de stappen in deze link:
http://support.microsoft.com/kb/929135

Tip: Nadat je klaar bent met installeren, volg stap 7 voor het opstarten van de computer in de normale modus.

Methode 3:
a. Klik op Start, Alle programma's, Bureau-accessoires, klik met de rechtermuisknop op "Opdrachtprompt" en selecteer "Als Administrator Uitvoeren".
b. Klik op 'Doorgaan' of geef je beheerderspasswoord in als hierom wordt gevraagd.
c. In het Opdrachtprompt venster typ je het volgende en druk op Enter: sfc/scannow
d. je ziet volgende berichten op het scherm:
- Systeemcontrole wordt gestart. Dit proces kan enkele minuten duren.
- Verificatiefase van systeemscan wordt gestart.
- Verificatie is XXX% compleet.
e. Zodra de scan is voltooid, check dan eens of het probleem zich nog steeds voordoet.

Voor verdere informatie, check hieronder.
http://support.microsoft.com/kb/929833

Methode 3:
Ik zou je aanraden om je systeem op virussen en malware te screenen met behulp van een goed antivirusprogramma én verschillende antispyware software. Waar de ene antimalware mist, vindt de ander het vaak wel. Check de links hieronder (dit zijn betrouwbare applicaties)

Toegevoegd na 9 minuten:
Sowiezo, het kan nooit kwaad om de 3 methodes (zéker de laatste) toe te passen. Wie weet wat voor 'beestjes' je nog allemaal gaat tegen komen :).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je :D ik ga dit proberen haha, komt goed hoop ik!