Flash player crasht wanneer deze mij om toestemming vraagt om de webcam in te schakelen.

Mijn probleem is dat wanneer ik mijn webcam wil gebruiken op het internet, dus als ik een foto wil maken op Facebook of wanneer ik op Google Talk de webcam wil gebruiken, mijn flash player altijd crasht. Ik zit hier al een tijd mee en dit gebeurd in alle browsers (Firefox 3.6, IE8, Opera, Safari, Chrome). Hoe kan ik dit het best verhelpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

flash player up to date?
anders voor de zekerheid even updaten bij adobe