is er een mogelijkheid via systeemherstel terug te gaan naar de aankoopdatum. nee niet via internetopties.

Toegevoegd na 27 minuten:
nee ook niet via de recover cd, ik wil het liefst terug naar de aankoopdatum via systeemherstel, waarom wel naar een datum bijv. 7 dagen terug, maar niet naar begin?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Als je je PC een paar weken geleden gekocht hebt, dan zal dat wel lukken. In de loop der tijd worden regelmatig herstelpunten gemaakt en bij het opslaan wordt elke keer de oudste weggegooid om de ruimte te beperken die dat inneemt. Vaak krijg je een CD/DVD met een herstelfunctie bij je PC (soms staat die op je harde schijf) en op deze manier kun je je PC terugbrengen in de staat waarin je hem kocht.
escape
13 jaar geleden
Via systeemherstel zal je nooit 100% terug kunnen gaan naar een eerder tijdstip of zelfs aankoopdatum. Daar blijft echt alleen de recovery CD over; dat is de uitleversituatie. Maar waarom zou je naar de aankoopdatum met systeemherstel willen en niet met de recovery CD willen werken? Je kunt je systeem ook zo opnieuw installeren.