Een niet hotmail Account toevoegen aan window live mail.

Hoe doe ik dit? en dan specifiek een office exchange account, Is dit mogelijk? Ik heb geen idee wat ik in moet vullen in het scherm dat je te zien krijgt na dat je het adres hebt toegevoegd.

Toegevoegd na 15 minuten:
De vraag is dus, om het even duidelijk te hebben, Waar kan ik de onderstaande gegevens vinden? -> Van Office Exchange dus

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het verschilt per email provider wat er moet komen te staan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja en dat is dan dus Office exchange...

Het beste antwoord

Ik ben niet op de hoogte van office exchange, maar elke email server heeft een adres en server poort.

Voor gmail is dit bijvoorbeeld pop.gmail.com, poort 995 ssl aangevinkt., vereist verificatie aangevinkt.

In jou geval zul je het even op moeten zoeken wat het is...

Toegevoegd na 3 minuten:
Over google klopt niet helemaal wat ik zeg.

De inkomende email is POP, pop.gmail.com, poort 995, ssl, beveiligd wachtwoordverificatie

en de uitgaande is smtp.gmail.com, poort 465, ssl, verificatie aangevinkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, dat is dus ook mij vraag, waar kan ik dat vinden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google weet alles. :) Waarop einigt het email adres? (Bijvoorbeeld @....nl)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, de naam van mijn school. Maar heb je dat nodig dan? kun je gewoon invullen officeexcange@*naamvanschool*.nl of gebruik je dan inplaats van Officeexcange de naam die in je email adres zit? Want het lijkt me ook niet dat de school de server is of jij zelf... :$
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jou school de email provider is, zullen ze vast wel weten wat deze gegevens zijn... Er staat ook boven bij de screenshot: "Als de serverinstellingen voor e-mail onbekend zijn, neem dan contact op met de internetprovider of netwerkbeheerder.".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oké, dankjewel :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de moeite! Niet het antwoord op mijn vraag, maar ik weet nou wel hoe ik aan het antwoord kan komen. Dus dankjewel!