Mijn vakantiefilm, gemonteerd en op schijf gezet met Windows Movie Maker vind ik wat schokkerig. Zijn er betere montageprogramma's?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (5)

adobe premiere
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Avidemux.

Open source & legaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Adobe Premiere is inderdaad beter, maar dat hoeft niet de oorzaak van het schokkerige beeld te zijn.
Als je je film in HD hebt opgenomen, dan vraagt dat nogal wat van je grafische kaart bij het afspelen. Het zou heel goed kunnen dat er niets mis is met de kwaliteit van je film.
bamibal
13 jaar geleden
pinacle studio
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sony Vegas is erg makkelijk.
Je moet er voor betalen maar je kan een gratis trial proberen.