advrcntr.dll bestand ontbreekt op comp en geeft foutmeldingen.

Heb in het verleden Nero verwijderd en nooit problemen gehad, nu wil ik echter gaan videobewerken en krijg ik problemen met ontbrekend dll bestand. Wat nu, wil geen Nero meer laten draaien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

"De door u genoemde DLL hoort bij de Nero Suite en staat doorgaans in de map 'C:Program FilesCommon FilesAheadLib'. Checkt u dat... Als de DLL ontbreekt, dan zult u de Nero Suite opnieuw moeten installeren of repareren. Ziet u de DLL wél staan? Dan moet u (in de genoemde map) de opdracht 'REGSVR32 ⁄I ADVRCNTR.DLL ' om de DLL opnieuw aan te melden bij het besturingssysteem." volgens de bron.

Dus even proberen Nero weer te installeren (misschien een trial ergens downloaden als het niet meer in je bezit is) en opnieuw (op een juiste manier) te deïnstalleren.

Mocht dat niet helpen, dan kun je dat .dll bestand proberen te downloaden op http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?advrcntr2 (aan de rechterkant op 'Go to the download page for advrcntr2.dll' klikken) en plaatsen in de map C:\Windows\System32
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
duidelijk antwoord met bijgevoegde oplossing. Alles werkt weer.