De exacte wijze is afhankelijk van de versie van Outlook die je hebt, maar in principe ga je zoeken naar 'importeren en exporteren', waarbij je kiest voor exporteren naar een bestand. Je exporteert als een pst file, en zet het op een veilige plaats die je aangeeft.
itsme
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet je eerst de plek vinden waar die pst file staat
itsme
13 jaar geleden
@hajete: je exporteert vanuit outlook, en dan exporteer je dit als een pst file naar de plek waar jij je backup wil hebben. Daarvoor hoef je de oorspronkelijke locatie niet te kennen.
Op het moment dat je exporteert doe je dat gewoon vanuit het programma Outlook, niet vanuit Windows Verkenner.