Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Downloadproblemen cruzer U3

De programma's op mijn U3 werkten niet meer naar behoren met Win7. Via de site van Sandisk het een en ander opgezocht en met een WinXP machine een update eroverheen gedraaid. Nu heb ik op het launchpad alleen "download programs"staan maar die legt geen contact. Via de download wizzard krijg ik wel de programma's aangeboden maar die worden niet geinstalleerd. Wie kan mij helpen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
673

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je hebt er niet zo veel meer aan aangezien Sandisk de stekker uit U3 getrokken heeft. Dus is ook de ontwikkeling voor U3 software stil komen te liggen. Dus komt er ook geen Windows 7 updates meer.
Sandisk raad zelfs aan om de U3 launchpad gewoon te verwijderen van de stick.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je merkt het als je via de launchpad wilt updaten, dan krijg je een foutmelding, omdat de server er niet meer is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Deze update kan helpen (weet niet of je deze al hebt geinstalleerd): http://kb.sandisk.com/app/answers/detail/a_id/3682
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die heb ik al meerdere keren gedaan. Wat nu?
inderdaad jammer u3 ligt er uit maar hier is nog wel alle software te vinden
(Lees meer...)
capthavoc
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding