Mij vrouw heeft een NEC N400i gsm en daar staan foto,s op van de laatste dagen van onze hond op.

Waar kan ik de software vinden?
Werk met wind: XP

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

een andere manier is om deze foto's als mms
(is een smsje waar je afbeeldingen mee kunt versturen) naar een telefoon te sturen met usb aansluiting.
daarna deze op de pc aansluiten en de foto's opzoeken

Toegevoegd na 20 minuten:
Hoop dat je hier wat aan hebt. Als het goed is is dit de software (let op geen opties aanklikken die je niet vertrouwt! In verband met het kwijtraken van bestanden!

http://www.nec.fr/necmobile/N400i/logiciel/N400iusb.zip
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo
Allemaal bedankt voor jullie hulp.ook namens mijn vrouw
Onder hand heb ik de foto,s op het bureaublad staan

Andere antwoorden (1)

Als ik de spec lees heeft die gsm een infrarood poortje
wellicht heeft je laptop ook een infrarood poortje ?
en hij werkt met een usb kabel heb je die wel ?

Toegevoegd na 7 minuten:
vaak heb je daarvoor onder xp ook een driver voor (de usb kabel) nodig in feite kan die driver al voldoende zijn om toegang te krijgen
maar op een vista of windows 7 machine heb je die vaak niet eens nodig
dus wellicht is een andere pc met windows vista of windows 7 ook een optie ?
capthavoc