Hoe kan ik programma's delen op verschillen accounts?

Ik heb een tweede account aangemaakt op mijn computer zodat zakelijk en privé gescheiden zijn. Maar ik heb programma's nodig die nu in mijn privé account staan hoe kan ik die delen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
9.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de functie help en ondersteuning even typen programma`s delen, dan linksboven op nummer 1 klikken, basisbeginselen voor het delen van bestanden.
Daar kan je op je gemak alle informatie vinden, die jij nodig hebt.

Antwoorden (2)

mijn excuses, ik had hem geplaatst in reacties..

In de functie help en ondersteuning even typen programma`s delen, dan linksboven op nummer 1 klikken, basisbeginselen voor het delen van bestanden.
Daar kan je op je gemak alle informatie vinden, die jij nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je klikt met je rechtermuisknop op het programma en gaat naar eigenschappen.
Als het goed is kun je daar ergens aanvinken dat je het wilt delen met het andere account.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan inderdaad, alleen dan ligt het weer eraan, of die andere account is aangemaakt als gebruiker, maak je dus een andere account aan, met dezelfde rechten, dan kan je alles dus gebruiken, wat op beiden accounts van toepassing is...
In geval van gebruiker, zal je dus de account van administrator moeten gebruiken, om daar toestemming voor te verlenen.
Vandaar mijn reactie op de vraag, aangezien dat delen van bestanden af en toe een huzarenstukje is, vooral bij windows, en kan de vraagsteller het zelf nalezen, als het fout mocht gaan.
Zou vervelend zijn als ze dalijk dingen deelt, met gevolg dat niks meer werkt, haha.....