hoe kan ik video uploaden op facebook en instagram zonder dat ik vanwege schending van auteursrechten krijgt ?

ik wil een video uploaden op facebook en instagram. maar het lukt niet omdat. Ik krijgt vanwege schending van auteursrechten. Die gaat over dat ik danst met de zanger bruno mars #dancewith bruno mars of ander met de app music.ly . als jullie deze app kunnen voorbeeld zie hier deze link https://www.youtube.com/watch?v=XNY-1zbzW9U

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1K
Ritsuka
6 jaar geleden
Geen dingen uploaden waar auteursrecht op rust, straks ben je je account kwijt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
maar hoe weet ik het welke muziek kan ik zonder dat is de vanwege schending van auteursrechten krijgt ?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Op You Tube kun je muziek onder je video zetten die vrij is. Alle bekende artiesten vallen onder het auteursrecht.

Antwoorden (1)

Omdat de muziek onder copyrights valt mag je die muziek helaas niet uploaden op Facebook. Dit is ook wettelijk verboden. Dat YouTube dit wel toestaat heeft te maken met licenties die zijn uitgegeven door artiestenbureaus.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
een tijdje gelden kon ik post videoclip van mijn met muziek van een zanger een ook van music.ly maar nu pff dat is zee verleend .