Hoe kan je zien op messenger of je bericht gelezen en ontvangen is ?

diegene is constant online op messenger maar mijn bericht die ik gestuurd heb is niet geopend in messenger , het bericht staat wel op verzonden. Meestal zie je in het rondje toch de profielfoto als het gelezen is maar nu blijft het rondje staan ( niet ingekleurd) met het vinkje erin.
want als ik iemand anders een bericht stuur wordt het rondje direct donker met een vinkje..Hoe kan dit... ? dat diegene bewust je bericht niet opent of dat diegene geen messenger meer heeft op de telefoon?of dat diegene je heeft geblokkeerd?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
4.7K

Antwoorden (1)

Als het profiel rondje voorbij je bericht staat heeft die persoon het bericht gezien