Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er oplichters ah werk via advertenties op FB?

Ik heb op korte tijd enkele spullen besteld via advertenties op FB. O.a. Wish, daar bestelde ik schoenen. Intussen al meer dan een maand geleden. Nog langer geleden bestelde ik fijnstofmaskers om me te beschermen tegen het gif dat brommers uitstoten op onze fietspaden. Maar ik heb niks ontvangen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
832
Ritsuka
6 jaar geleden
Wish is een prima site, maar het moet uit China komen en dat duurt lang.
Verwacht trouwens geen topkwaliteit.
Als je inlogt op je Wish account, kun je zien waar je pakket ongeveer blijft.
HeerVoldemort
6 jaar geleden
Ik bestel veel bij Wish. Tot nu toe alles ontvangen en 10 bestellingen die onderweg zijn. Het ene product duurt langer dan het andere. Komt allemaal uit China. Dus verwacht niet "Vandaag besteld, morgen in huis"

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Er zijn vele oplichters aan het werk op fb. Wish en daaraan gelieerde Geek zijn bedrijven die vanuit China spullen verkopen. Ik heb zelf al vaak bij ze besteld en altijd alles ontvangen. Kwaliteit is soms niet al te best maar prijzen zijn ook zeer laag dus dan kan je ook geen topkwaliteit verwachten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding