Wanneer kun je de splitsing tussen onbelangrijke en belangrijke emails ongedaan maken , en hoe moet je dat doen?

Ik probeer die splitsing ongedaan te maken voor hotmail en outlook, maar ik zie bij de opties van email geen 'onbelangrijke email' staan terwijl dat wel in sommige gebruiksaanwijzingen staat.

De vraag is dan kan je die splitsing niet altijd ongedaan maken wanneer wel en niet en hoe dan?

http://www.ictrijkonderwijs.nl/kennisbank/map-onbelangrijke-mail-uitschakelen-in-outlook-office-365/

6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Om de splitsing tussen onbelangrijke en belangrijke emails ongedaan te maken, moet je de optie 'Geen splitsing' selecteren in de instellingen van je emailaccount. Hiervoor moet je inloggen op je account en naar de instellingen gaan. Daar kun je de optie 'Geen splitsing' selecteren om de splitsing ongedaan te maken.
Bronnen:
een maand geleden