wat is ''archief'' op instagram?

als je een foto plaatst en je drukt op die drie kleine puntjes rechtsboven in krijg je een paar opties zoals : verwijderen, bewerken etc. er stond ook een optie ''archief'' bij. ik klikte hierop en mijn foto verdween van mijn account .ik heb nu geen idee waar die is, kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
77.3K
Amadea
6 jaar geleden
De foto is dan niet verdwenen, maar opgeslagen. In een archief worden gegevens zodanig bewaard dat je ze terug kunt vinden. Alleen ben ik niet bekend met instagram, dus ik kan je niet vertellen waar die opslag zit.
Ritsuka
6 jaar geleden
https://fstoppers.com/apps/instagram-introduces-ability-archive-photos-and-videos-177686

Antwoorden (1)

Wanneer een foto wordt gearchiveerd, is deze niet meer openbaar zichtbaar, maar nog wel terug te halen als je dat wilt.
Na de eerste keer archiveren verschijnt er een klokicoontje rechtsboven.
Als je hierop klikt, kun je je gearchiveerde foto’s zien.
SimonV