Zie je bij niet vrienden alle posts op fb?

Het viel me op dat ik bij sommige niet vrienden nooit een "gedeeld bericht" tegenkom maar alleen maar berichten die zij zelf samenstellen, danwel getaged worden. Daarnaast alle varianten hier in.

Is dit toeval, of zijn dat specifieke instellingen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat zijn specifieke instellingen. Bij het plaatsen van een bericht kun je onderin aangeven of het bericht te zien is voor iedereen, alleen vrienden of iets anders. Als je bij niet-vrienden een vrijwel blanco tijdlijn ziet, hebben ze ofwel geen berichten geplaatst ofwel een instelling gebruikt voor hun berichten zodat jij ze niet ziet (omdat je geen vriend bent bijvoorbeeld).
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Maar is dit per post aan te geven? want de tijdlijn is nou niet bepaald blanco
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja, je kunt dit per post aangeven als je wilt, zie de link. Als je iets deelt kun je ook aangeven of het prive of publiek is. Als je getagd wordt in een publiek bericht is het ook te zien.