Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder ik fb, zonder in te loggen?

Ik heb een dubbel account (er is er een ooit gechackt, maar verder geen aangegeven) en zou die graag verwijderen.

Dit lukt natuurlijk niet aangezien je moet inloggen. Nu kan dit wel geregeld worden met de mail, echter is dit zo'n verouderde mail dat ik deze ook niet meer gereset krijg.

Wat rest er nog te doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het wachtwoord van de mail ben ik dus vergeten

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

f.b is een beetje lastig als het om accounts gaat .... er staat namelijk in de regels dat als je je facebook account aanmaakt je eigenlijk alleen je eigen naam mag gebruiken en je eigen info.

hier zijn we ooit eens achter gekomen nadat een paar mensen van een bepaald spel hun f.b account geblocked werd.omdat andere mensen hun account "vlagde"voor " fake name" ... en dat kan echt nog steeds

je moet dan een kopie van je paspoort opsturen en f.b unlocked je account dan ... dit doen ze om catfishes tegen tegaan en prive dingen en zodat mensen hun eigen kunnen identificeren.

als je dus je andere f.b hebt aangemaakt met waarheidsgetrouwe data kun je contact opnamen met f.b en je fotocopie opsturen dan halen hun de f.b account er gewoon voor je af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding