Hoe kan ik het Pinterest bewaren icoontje niet meer weer geven?

Hallo!
Waarschijnlijk een makkelijk te beantwoorden vraag.
Het gaat over “Pinterest”.
Elke keer dat ik op een artikel in een webshop klik, verschijnt het Pinterest bewaren icoontje.
Hoe schakel ik dit uit?

Dank bij voorbaat.

Picture for question
2 jaar geleden
2.7K
Antoni
2 jaar geleden
@Patrieck, gebeurt dit bij iedere webshop of bij maar één of enkele? Welke dan?
Patrieck
2 jaar geleden
https://www.kruidvat.nl/verzorging/mondverzorging/tandenstokers-floss-ragers/c/30016 enhttps://www.hema.nl/heren/herenkleding/truien-vesten-sweaters
Antoni
2 jaar geleden
De kans bestaat dat het probleem verdwijnt als je je browser opnieuw opstart of je computer opnieuw opstart. Dan weet je echter niet de oorzaak van het probleem. Ik ben heel benieuwd of iemand anders een andere oplossing of de oorzaak weet. Ik kan je in ieder geval verder niet helpen.
Patrieck
2 jaar geleden
Toch bedankt voor het meedenken, Antoni. Inmiddels heeft SimonV het antwoord aangedragen: door de extensie Pinterest Save Button uit te schakelen.
Ik was mij er nog geen eens van bewust dat ik een extensie had toegevoegd.
Patrieck
2 jaar geleden
Dank je SimonV.
Ik was mij er nog geen eens van bewust dat ik die extensie had toegevoegd; had al gekeken bij “instellingen” en dergelijke. Nogmaals dank!

Antwoorden (1)

Door de extensie Pinterest Save Button uit te schakelen.
• Open Chrome.
• Klik rechtsboven op Meer > Meer hulpprogramma's > Extensies.
• Kies de extensie en kies uitschakelen.
SimonV