Wat te doen als je met email-adres op de zwarte lijst staat?

Een tijdje geleden werd ik gehackt en de dader heeft enkele duizenden spammails gestuurd via mij adres. Nu kan ik enkel nog mail ontvangen en geen meer verzenden.
Als ik microsoft probeer te bereiken, krijg ik een bericht dat ze een code naar mijn gsm hebben gestuurd , maar ik krijg niets en kan dus niet verder. Geraak dus ook niet meer op facebook

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.3K
BonBonvanJohn
2 jaar geleden
Ik denk dat de hacker jouw account dusdanig heeft overgenomen, herstel/verificatie opties heeft gewijzigd en synchronisatie opties heeft gewijzigd zodat jouw app slechts alleen nog ontvangt.
Kortom: Je bent dit e-mail account kwijt

Antwoorden (1)

Ik denk dat de enige oplossing een nieuw e-mailadres aanmaken is. Wanneer je een ban krijgt zoals jij, is de enige oplossing oftewel wachten, oftewel een nieuw adres gebruiken. Als je beslist om te wachten: je weet nooit of de ban nog ooit weggehaald wordt en wanneer, aangezien Microsoft waarschijnlijk zelf ook niet kan bepalen of de hacker nog toegang heeft tot jou account, dus goed mogelijk dat het niet ingetrokken wordt. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Groeten