Hoe kom ik weer in mijn Instagram account?

Meestal moet ik na een paar dagen via mijn mail of nummer bevestigen dat het account van mij is. Van daag kreeg ik opeens een melding en kon ik niet verifiëren met mijn mail of nummer. Het enigste wat er verscheen was een link naar het hulpcentrum. Ik kom nu niet meer in mijn account. Heeft iemand enig idee hoe ik weer in mijn account kom?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (2)

Hopelijk helpt deze link:
https://www.instagram.com/accounts/password/reset/
SimonV
2 jaar geleden
Je kan misschien proberen om in het helpcentrum een telefoon of e-mail adres te vinden en hun dan bereiken, zij kunnen je verder helpen! Succes!
Je kan misschien proberen om in het helpcentrum een telefoon of e-mailadres te vinden en hun dan bereiken, zij kunnen je verder helpe. Via deze link kun je ook contact met hun opnemen: https://help.instagram.com/contact/606967319425038

Werkt dit allemaal dan niet?
Hun (Amerikaanse) telefoon nummer is: 1-650-543-4800
En hun e-mailadres: support@instagram.com

DISCLAIMER:
De kans is klein dat je een werknemer spreekt via deze contact mogelijkheden!

Succes ermee!
Toegevoegd op 08 januari 2022 10:04: bron, tekst