Waarom staat er verkocht door (null) onder mijn facebook marketplace advertentie,hij is niet verkoch?

Onder mijn geplaatste advertentie via Facebook Marketplace staat verkocht door (null). Echter is de ren niet verkocht. Betekent null dat hij is verkocht door niemand. Echter werkt dit wel misleidend. Heb al van meerdere de vraag gekregen of product al verkocht was. Bij advertenties van andere mensen zie ik dit niet. Hoe krijg ik dit weg?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
14K

Antwoorden (2)

Dit gebeurt als je bij instellingen hebt aangegeven dat je geen antwoord wilt geven of het object verkocht is.
Als het object nog beschikbaar is, klik je op Markeren als Beschikbaar bij de advertentie.
SimonV
2 jaar geleden
Dit is een bugje/slordig programmeerwerk
'Null' betekent in computertaal zoiets als "Ik kan geen gegevens vinden"
De ren is niet verkocht, dus dat is het logisch dat er geen gegevens te vinden zijn.