Door uit te zetten dat Iedereen dat jou een bericht mag zenden. Dat staat bij https://www.facebook.com/settings?tab=privacy&section=subscribedto&view onder "Hoe ontvang je berichtverzoeken?"
Amadea
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Dankjewel! Ik heb het zo ook uitgezet, maar ik kom er helaas achter dat de knop nog aan staat op de openbare facebook van mij. Ze kunnen niet meer binnen komen bij mij, maar iemand kan nog wel wat versturen. Eigenlijk wil ik heel die knop weg, niet dat mensen überhaupt denken dat ze mij kunnen berichten.
Amadea
2 jaar geleden
Dan moet je op alle mogelijke plekken aanvinken dat jij de enige bent die dat mag.