Hoe kan ik de "volgend" knop bij TikTok weer werkend krijgen?

Goeiedag mensen, mijn Tiktok 'volgend' selectie werkt niet meer. Als ik tiktoks van m'n volgers ga kijken, en na een paar uur weer tiktoks van m'n volgers ga kijken, krijg ik dezelfde filmpjes als van een paar uur geleden te zien, ook refreshen lukt niet. Heb de app al verwijderd en zelfs caché verwijderd. Niks mocht baten. Als iemand het weet, hoor ik het graag.

5.8K

Antwoorden (1)

Als je googelt op
tiktok "new videos" refresh
zie je bij reddit.com dat veel meer mensen hier last van hebben. Echter zonder echte oplossing. Hopelijk lost TikTok deze bug zelf op.
Wat misschien zou kunnen helpen: open de TikTok-app, selecteer je profiel en klik op: volgers of ‘Fans‘. Kies welke volger je wilt blokkeren en selecteer het drie-punten-icoontje rechtsboven. Selecteer: blokkeren. Kies daarna deblokkeren.
SimonV