Daar is een wat curieuze oplossing voor.
– Tik op het tabblad Ik rechtsonder op het scherm.
– Tik op drie stippen in de rechterbovenhoek.
– Scroll naar beneden om een ​​probleem te melden.
– Kies onder Selecteer, een onderwerp, Account en profiel.
– Druk vervolgens op Telefoonnummer / E-mail.
– Kies Ik wil het bijbehorende telefoonnummer wijzigen.
– Druk aan het einde op Nee voor Is uw probleem opgelost?
– Druk op Ik heb nog steeds een probleem.
U kunt naar TikTok schrijven dat u op dit moment geen toegang heeft tot het huidige opgeslagen nummer.
Om uw eigendom te verifiëren, beantwoordt u de volgende vragen als het TikTok-ondersteuningsteam u vraagt:
gebruikersnaam
Registratie datum
Recente inloglocatie
Geregistreerd apparaat
Gekoppeld / oud telefoonnummer
Geef al deze informatie op en wacht op hun antwoord.
Dit kan na maximaal zeven dagen komen, afhankelijk van de snelheid van het klantenserviceteam van TikTok.
Waarschijnlijk mag je het telefoonnummer van je account officieel niet verwijderen. Dit is nodig om je account te verifiëren en je account te vinden, voor het geval je wachtwoord en gebruikersnaam bent kwijtgeraakt.
SimonV