Download de mobiele applicatie van TikTok en kies een video uit die je graag wilt downloaden. Tik rechtsonder op de Delen-knop en daarna op de optie Video opslaan.
Het filmpje zal nu worden opgeslagen in de Mediabibliotheek van je telefoon. In Android heet die map Google Foto's en in iOS simpelweg Foto's.
Als de eigenaar van het TikTok-account liever niet wil dat anderen zijn video’s opslaan, kan hij ervoor kiezen om die functie te blokkeren. In het geval van een geblokkeerd filmpje zal de Video opslaan-knop niet in beeld verschijnen.
Gebruikers die video’s op een computer bekijken, kunnen deze ook van TikTok downloaden:
https://tktok-guide.com/nl/download-video-van-tiktok-geheimen-en-tips/
Toegevoegd op 16 juni 2021 06:11: tekst
Plaatje bij antwoord
SimonV