Zie je als deelnemer van een appgroep wanneer je verwijderd word?

Ik snap nog niet veel van appgroepen en zag dat ik toegevoegd ben. Maar nu krijg ik heel veel berichten en een lawaai dat dat ding maakt. Ik schrik me steeds een ongeluk. Nu heb ik eindelijk gevonden hoe je dat uit kunt zetten. Maar het riep de volgende vraag op: namelijk zie je ook als een deelnemer door de beheerder van een appgroep verwijderd word?
Want ik begreep pas later dat je fatsoenlijk bent als je iedere keer reageert. Maar ik las in het begin wel, maar reageerde niet, omdat ik niet wist dat iedereen kan zien dat ik wel gelezen heb. Mensen willen dat niet. Voortaan lees ik gewoon niet meer, want anders moet ik steeds reageren. pfffffffff Dus misschien ben ik nu verwijderd daardoor? Voel me dan wel schuldig? Al heb ik die melding niet gezien.

2 jaar geleden
2K
Ritsuka
2 jaar geleden
Gaat dit over Whatsapp?
HannekeJanssen
2 jaar geleden
Je kunt ook uitvinken dat iedereen ziet wanneer je een bericht hebt gelezen.

Antwoorden (1)

Ja, je krijgt een melding als de beheerder van een app-groep jou verwijdert. Bovendien zal de app-groep niet meer bij jou contacten te vinden zijn.
2 jaar geleden
gonna
2 jaar geleden
dank je wel voor je antwoord. Is het waar dat je steeds reageren moet en dat het anders onfatsoenlijk is als je niet reageert? Ik bedoel ik wil alleen reageren als ik mee kan met wandelen, maar vaak kan ik niet en moet je dat dan steeds melden en ook waarom je niet mee kan? Anders wil ik er toch liever uit
Ritsuka
2 jaar geleden
Vraag het na aan de beheerders, wat houden ze als regel aan? Vaak meld je alleen als je WEL meegaat, zo was het bij mijn hardloopapp.
jc54
2 jaar geleden
Als je persoonlijk aangesproken wordt is het wel zo fatsoenlijk om te reageren, maar als het jou niet aangaat ( of je hebt geen zin) dan reageer je niet. Je hoeft niet altijd ontkennend te
reageren op iets waar jij niets mee hebt.