Zit er een logica achter de volgorde van beste vrienden op Snapchat?

Ik vraag mij af wat de volgorde van je beste vrienden op Snapchat betekend. Want ik stuur al mijn snaps naar dezelfde mensen maar toch veranderd de volgorde steeds.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
15K

Antwoorden (1)

De volgorde hangt onder meer af van hoe vaak je met bepaalde vrienden chat en wanneer jullie voor het laatst contact hadden.
SimonV
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
ja dat snap ik maar ik stuur de zelfde snaps naar dezelfde personen. niet pc meer met een ofz.
LeonardN
3 jaar geleden
@LisaKlimp Als je dat snapt, of weet dan is het dan toch ook logisch dat er geen echt "beste vriend" kan zijn. Dan is dus elke volgorde net zo correct en kan deze dus steeds wisselen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
oké dus het ligt er dan niet aan dat die ander jou niet alle snapt die hij stuurt ook naar jou stuurt? of wel?