Hoe kan je TikTok famous worden?

Sommige mensen zijn door TikTok enorm bekend en rijk geworden. Hoe kan dat? Zijn er bepaalde trucjes die je kan toepassen om ervoor te zorgen dat veel mensen specifiek jouw video's bekijken?

1.5K

Antwoorden (1)

Daarover worden heel wat tips gegeven:

Een manier om opgemerkt te worden is door je te concentreren op een kenmerkend muziekgenre zoals hip-hop, jazz, of country. Je richten op een specifieke videostijl kan ook helpen. Komische sketches, perfecte lip-synchronisatie en gebruikers die meedoen aan uitdagingen zijn populair.

Klik op het tabblad “Ontdekken” om populaire trends te vinden. Bekijk elk begin van de dag de eerste 5 tot 15 TikToks in de trendy rubriek om te zien of er nieuwe liedjes zijn waar de gebruikers zich het meest in interesseren. Indien er een nieuwe trend is dat betrekking heeft met een nieuw liedje, verwerk het dan in je dagelijkse video zodat die wordt weergegeven wanneer andere gebruikers deze tag later op de dag opzoeken.

Maak minstens een video per dag. De beste manier om relevant te blijven voor TikTok en nieuwe volgers te krijgen, is door elke dag nieuwe inhoud te creëren. Hoe meer video’s je aanmaakt, hoe meer kans je hebt om nieuwe volgers te krijgen. Zodra je op een regelmatige manier video’s aanmaakt, zal je een groep volgelingen ontwikkelen die je video’s regelmatig bekijken.

Neem deel aan een uitdaging wanneer deze populair wordt.

Dans zoveel het kan, zelfs als je er niet goed in bent. TikTok-gebruikers houden van dansen, en muziek is een vereiste.

Gebruik hashtags om je inhoud doorzoekbaar te maken en ervoor te zorgen dat hij opvalt.

Stuur je inhoud naar Youtube-compilatiekanalen. Er zijn een groot aantal compilatiekanalen op Youtube die populaire of grappige TikToks opnemen in YouTube-compilaties. Dit kan een goede manier zijn om herkenbaar te worden.

Reageer zo snel mogelijk op video’s van populaire gebruikers. Volg populaire influencers en TikTok Reageer meteen zodra je ziet dat ze een nieuwe video hebben uitgebracht. TikTok’s reactiesysteem zorgt ervoor dat de eerste reacties meer opvallen. Om ervoor te zorgen dat andere gebruikers je pagina bezoeken is het belangrijk dat je zo snel mogelijk reageert.

Volg en contacteer ander gebruikers zodat ze je profiel bezoeken. Wanneer iemand je volgt of reageert op je commentaar, zal je waarschijnlijk meteen zijn of haar profiel bezoeken om te kijken wie het is. Je kan veel volgers krijgen door op commentaren te reageren en personen te volgen die je nog niet volgen.

Deel je video’s op sociale media en koppel je profiel. Sommige van je vrienden of volgers op Instagram, Twitter, of Facebook weten misschien niet dat je ook op TikTok actief bent.
SimonV