hoe kan je op facebook met je bedrijfspagina op een ander account reageren of foto's plaatsen?

je bedrijfspagina valt onder je prive account maar ik kan er niet bij dat je alleen met je persoonlijke account kan reageren bij anderen. Zo kan je toch geen reclame maken of als bedrijf reageren?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Antwoorden (1)

Volgensmij is dat expres zo gedaan omdat je anders je eigen bedrijf onder een ander bedrijf zijn/haar post zou kunnen promoten.
dan ontstaat er veel concurrentie in de comments