Hoe kan ik mijn berichtverzoeken op Instagram bekijken?

Als ik mijn dm open staat er dat ik 2 berochtverzoeken heb, maar als ik hierop klik kan ik niet zien van wie. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het wel zou kunnen zien?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
9.7K

Het beste antwoord

Het hangt van de oorzaak af of je de berichtverzoeken kunt bekijken.

Oorzaak 1
De auteurs hebben het bericht inmiddels weer verwijderd.

Oorzaak 2
Het is vier weken geleden dat het bericht is verzonden. Het bericht worde dan automatisch verwijderd.

Oorzaak 3
Het is een bug die vrij vaak voorkomt. Probeer de app of zelfs de mobiele telefoon opnieuw te starten. Dit kan helpen.
SimonV
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Bedankt! Waarschijnlijk zullen de berichten dan wel verwijderd zijn

Andere antwoorden (1)

als je klikt op chatberichten zie je daarnaast 'verzoeken' staan, staan jouw ongelezen berichten hierbij?
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Als ik op verzoeken klik dan komt het even in beeld te staan en daarna springt het weer terug naar mijn normale berichten.