Hoe moet je een gekoppeld instagramaccount verwijderen?

Hoi hoi! Je hebt met instagram de optie om accounts te koppelen aan jou account, en dan kan je door je avatar ingedrukt te houden steeds switchen tussen die accounts.

Nu wil ik één van die accounts verwijderen, of uitloggen ervan. Maar ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg dat dat account uit de lijst met gekoppelde accounts gaat zonder dat ik helemaal moet uitloggen van insta. Weet eimand hoe dat moet?

26K

Antwoorden (1)

Tik op of op je profielfoto rechtsonder om naar je profiel te gaan.
Tik rechtsboven op drie streepjes en tik vervolgens op Instellingen.
Tik op Aanmeldgegevens.
Tik op drie puntjes naast het account dat je wilt verwijderen.
Tik op Verwijderen.
SimonV