Hoe kun je ervoor zorgen dat je status van Whatsapp door bepaalde mensen niet gezien kan worden?

Is er een bepaalde functie om dit uit te zetten bij bepaalde mensen?

3 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Misschien bedoel je dit:
- Tik op Status.
Android: Tik op Meer opties > Privacystatus.
iPhone: Tik op Privacy.
- Selecteer de volgende optie: "Alleen delen met…: Alleen de contacten die je selecteert, kunnen je statusupdates zien."
Zo zorg je ervoor dat je status door bepaalde mensen niet gezien kan worden.
SimonV
3 jaar geleden
SnakeEye
3 jaar geleden
Dit is exact wat ik bedoelde, hulde !