Waar vind ik de lijst van geblokkeerde accounts op mijn Facebookpagina?

ik wil iemand deblokkeren maar ik zie de lijst nergens meer alles is in de war geschopt,wie kan mij aanduiden?

3 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Volgens Facebook gaat dat zo:
Klik rechtsboven in Facebook op 'kleine pijltje omlaag'.
Selecteer 'Instellingen en privacy' en klik op Instellingen.
Klik in de linkerkolom van je instellingen op Blokkeren.
In het gedeelte Gebruikers blokkeren zie je een lijst met mensen die je hebt geblokkeerd.
Klik op Deblokkeren naast de persoon die je wilt deblokkeren.
Klik op Bevestigen om het deblokkeren van de persoon te voltooien.
SimonV