Hoe moet je een blog maken op Blogger.com van Google?

Hallo,
Is er iemand die me kan zeggen wat ik kan doen met mijn blog? Ik ben een blog aan het maken met blogger.com van google. So far, so good. Helaas, ik wil tabbladen (pagina's) aanmaken en dat lukt niet om te downloaden. Ik denk nochtans dat ik de juiste stappen zet. Ik ga naar Lay-out / kliiken op gadget toevoegen waar ik de pagina's zou willen / pagina's toevoegen en dan loopt het fout. Blogger downloadt de pagina's niet. Ik heb de computer al uitgezet, een nieuwe blog begonnen , kortom vanalles geprobeerd, maar het lukt me niet. Is er iemand die misschien meer weet wat ik kan doen ?

Alvast bedankt !
Lijn

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Wat zou kunnen helpen je browser zonder extensies, in ieder geval adblocker, op te starten.
Daarna proberen pagina's toe te voegen.
SimonV