Wat moet je doen als je snapchataccount geblokkeerd is?

Goedendag,
ik heb afgelopen avond een nieuwe snap account aan gemaakt en heel wat nieuwe vrienden toegevoegd, op het begin werd k een par keer uitgelogd en het bleek dus dat mijn account was geblokkeerd maar ik kon die gewoon weer ontgrendelen. Na drie keer ontgrendelen ben ik permanent geblokkeerd , ik heb wat gezocht op internet en ik denk dat het komt omdat ik mijn e-mail niet heb geverifieerd en teveel mensen heb toegevoegd. Is er een manier om mijn account nog terug te krijgen of überhaupt nog in me account kan gaan. Want er staan nu best wel wat belangrijke dingen op en ik weet echt niet wat ik moet

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
8.2K

Antwoorden (1)

Zodra je een andere app, plug-in of tweak gebruikt om in Snapchat in te loggen, kun je er zeker van zijn dat je account tijdelijk of permanent gesloten wordt. Dat gebeurt ook als je spam-berichten verstuurt of als je teveel vrienden toevoegt terwijl je e-mailadres of telefoonnummer nog niet geverifieerd is. Een laatste reden voor het sluiten van je account is het feit dat je te jong bent. Als je account geblokkeerd is krijg je een melding van Snapchat. De melding kan aangeven of je account tijdelijk of permanent geblokkeerd is.

Permanent geblokkeerd worden is wel de laatste stadia waarin je wil zijn als gebruiker. Het ziet ernaar uit dat je dit account moet laten voor wat het is. Je kunt het niet meer opheffen.