Ik wil laatst gezien op Messenger uitzetten. Hoe doe je dat?

Ik heb mijn status “actief” uit staan. Maar mensen kunnen nog steeds zien, wanneer ik voor het laatst op facebook/messenger ben geweest. Hoe kan ik dit uitzetten?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Vertaald uit het Engels:
• Tik je op Mensen in de rechter benedenhoek naast Groepen.
• Net onder de zoekbalk bovenaan, zou je de knop Alles en de knop Actief moeten zien . Tik op de Actief knop .
• Je zou je naam en een schakelaar ernaast moeten zien. Schuif deze naar links om de functie ‘Laatst gezien’ uit te schakelen.
Zie ook deze video:
https://www.youtube.com/watch?v=h5vKxnqDI1g
SimonV