Hoe kan ik Instagram Reels uitschakelen?

Ik heb dus sinds een tijdje ineens Instagram Reels op mijn profiel staan, maar ik doe daar niets mee. Toen ik het laatste wilde verwijderen, lukte dit niet. Hoe krijg ik dit wel voor elkaar?

25.6K

Antwoorden (1)

Officieel kan dat niet. Als je Android gebruikt, kun je teruggaan naar een eerdere versie van de app en vervolgens auto-update bij Google Play uitzetten.
https://nerdschalk.com/how-to-turn-off-reels-on-instagram/#can-you-get-rid-of-instagram-reels-officially

Maar je kunt ook even wachten tot Instagram in Nederland een aparte tab voor Reels geïnstalleerd heeft. In India is dat al het geval.
SimonV