Waar kan je WhatsApp-stickers verkrijgen?

Mijn vrienden hebben altijd op de juiste momenten de meest grappige 'meme' stickers op whatsapp. Soms wat aan de groffe kant maar wel altijd heel grappig. Ik sla ze altijd op om ze zelf ook te kunnen gebruiken maar nu vraag ik mij af waar ze die vandaan halen. Ze zeggen zelf altijd dat ze het uit groepschats krijgen. Er moet toch ergens een source zijn waar deze dingen vandaan komen. Misschien een whatsapp groep waar die stickers in gedeeld worden? Wie o wie weet dit.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
10.1K

Antwoorden (1)

Om meer stickers aan je lijst toe te voegen, tik je op het pluspictogram van je emoji-knop en kies je ‘meer stickers ophalen’. Je wordt naar de Play Store- of App Store-pagina geleid waar je de lijst met ondersteunde stickerpakketten ziet, waarvan sommige gratis zijn en sommige betaald moeten worden.

Daarnaast kun je googelen op: most funny meme stickers whatsapp (grappigste meme stickers).
SimonV