Waarom gaat de snapscore van een vriend van mij niet omhoog?

Het viel me pas geleden op dat de snapscore van mijn vriend niet meer omhoog gaat. Ik stuur hem regelmatig snapchats op een dag maar de snapscore is al 1 week het zelfde. Ik vraag me af hoe dit kan/komt? Ik kan hier niks over vinden op internet.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
31.3K
VraagAntwoord66
3 jaar geleden
Volgens mij moet je vriend zelf ook snapchats sturen om punten te krijgen
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik heb nu precies hetzelfde met mijn vriend, ik snap hem en hij mij ook, maar zn score is al 3 dagen hetzelfde..?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Er is een nieuwe update waardoor je de scores van je vrienden niet meer kan zien stijgen, op een bepaald moment gaat er ineens een heel pak punten bij zijn. Maar dit is op een random moment dat je dat ineens gaat kunnen zien
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik heb dat ook inmiddels zijn de scores al wel een paar weken het zelfde hoe kan dit?

Antwoorden (1)

Als je voorheen wel punten op deze manier kreeg, dan helpt het misschien als je de app update. Stuurt jouw vriend wel snaps terug?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
dit heb ik dus precies t zelfde! Is er iemand die weet wat je kan doen daaraan?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Wat Dv zei klopt ja. Als je nu je snapscore gaat kijken bij vrienden zie je dat hij is bijgewerkt. Dit is bij mij nu iedergeval het geval. Idk of dit bij jullie ook is.