Hoe worden onzichtbare opmerkingen op Facebook zichtbaar?

Bij sommige pagina's op Facebook kan ik de opmerkingen die zijn gegeven niet lezen en bij andere weer wel. Hoe krijg ik dit voor alle pagina's zichtbaar?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Bovenaan de opmerkingen is het woord Relevantste te zien met een pijltje ernaast. Als je daarop klikt of tikt, krijg je ook de opties Nieuwste en Alle opmerkingen te zien.

Bij Alle opmerkingen worden nog steeds de opmerkingen waarvan Facebook denkt dat die het meest relevant voor jou zijn het eerst getoond, maar kun je de rest ook zien. Als je Nieuwste selecteert, krijg je alle opmerkingen op chronologische volgorde te zien.