Hoe kan ik Facebook Marketplace overtuigen van de echtheid van mijn product?

Ik heb een originele RayBan zonnebril te koop. Wil die plaatsen op FB marketplace. Mijn ad wordt geweigerd als zou t n nepartikel zijn.
Daar ben ik t natuurlijk niet mee eens. Maar ik kan nergens de discussie aan. Dus ik ben op zoek naar een manier van contact met FB Marketplace.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.4K
Pieterke
3 jaar geleden
Je kunt niet met Facebook in contact komen. De enige met wie je kunt chatten is Mark Zuckerberg himself. Die heeft een up to date open account met chatfunctie en of je dan antwoord krijgt? Kun je het niet beter via Marktplaats of een andere verkoopsite proberen?

Antwoorden (1)

Stap ermee naar een advocaat misschien dat die je verder kan helpen.
3 jaar geleden
Ritsuka
3 jaar geleden
Een advocaat over een gratis advertentie die je op FB wil plaatsen? Beetje overdreven.
Pieterke
3 jaar geleden
Dan is vraagstelser de eventuele opbrengst van de bril aan advocaatkosten kwijt. Geen goed advies dus.