Dit is gedaan om beveiligingsredenen.

Hopelijk werkt dit: Ga naar Privacy -> App lock. Verwijder het slot uit de applicatie en je zult de meldingen weer terug zien.

Of

Of ga naar WhatsApp >> Meldingen >> Toon meldingen. Schakel deze in.

Of

Gebruik de app van de Play Store. Niet van de Samsung Store.
.
Waarom de app hierdoor veiliger wordt is mij niet duidelijk. Officieel noemt Whatsapp het een verbetering.
Door bovenstaande oplossingen worden bij sommige mensen wel weer meldingen gegeven.
Toegevoegd op 02 juli 2020 07:46: tekst
SimonV
3 jaar geleden
Speedylovertje
3 jaar geleden
Bedankt voor je reactie!! Het heeft helaas niet gewerkt maar ik waardeer het heel erg dat je me probeert te helpen!