hoe stel ik facebook zo in dat ik alle opmerkingen te zien krijg ipv enkel de meest relevante?

ik heb al "opmerkingen rangschikken" uitgeschakeld voor openbare berichten, maar nog krijg ik altijd de "meeste relevante" te zien. Alsof Facebook voor mij moet gaan bepalen wat er relevant is. Erg vervelend, ik zie dan bv staan 18 opmerkingen en ik kan er maar 10 zien....
Hoe kan ik het zo instellen dat ik altijd alle opmerkingen te zien krijg? ik kan het wel per bericht inschakelen maar dat vind ik vervelend ik wil het gewoon altijd zo hebben.

3 jaar geleden
63.6K
paulus811
3 jaar geleden
Ik wacht het antwoord met spanning af, want herken het probleem. Zodra je alle berichten ziet vraag je je af wat FB wel of niet relevant vindt.

Antwoorden (1)

Om de rangschikking van reacties in of uit te schakelen, moet je een paginabeheerder zijn. Als je een beheerder bent:

Klik op Instellingen bovenaan uw pagina.
Klik vanuit Algemeen op Opmerkingen rangschikken .
Als u rangschikking van opmerkingen wilt inschakelen, vinkt u het vakje aan naast Standaard de meest relevante opmerkingen bekijken . Als u de rangschikking van opmerkingen wilt uitschakelen, schakelt u het selectievakje uit naast Standaard de meest relevante opmerkingen bekijken .
Klik op Wijzigingen opslaan .
Voor profielen

Het rangschikken van reacties in- of uitschakelen voor profielen:

Klik rechtsboven op Facebook.
Selecteer Instellingen .
Klik aan de linkerkant op Openbare berichten .
Selecteer Openbaar en vernieuw de pagina naast Wie kan mij volgen .
Klik naast Classificatie voor opmerkingen op Bewerken .
Selecteer Aan of Uit .
Spamreacties

Automatische filters kunnen opmerkingen verbergen die als spam zijn gedetecteerd, inclusief opmerkingen met woorden die zijn geblokkeerd van een pagina.

Deze opmerkingen worden grijs weergegeven voor mensen die de pagina beheren, maar zijn niet zichtbaar voor het publiek. Als u een paginabeheerder bent en een opmerking wilt weergeven die grijs wordt weergegeven, plaatst u de muisaanwijzer op de opmerking en klikt u op Zichtbaar maken .

Reacties die zijn gemarkeerd als spam, worden ook naar de onderkant verplaatst.