Een vriendschaps verzoek op Facebook,gaat dat automatisch via FB,of gaat dat uit van de persoon zelf?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.1K
crispy
3 jaar geleden
Het meeste zie je de 'voorgestelde vrienden', dat komt van FB zelf op basis van 'vrienden van vrienden'.
Een vriendschapsverzoek komt alleen maar van iemand die jou een vriendschapsverzoek stuurt.

Het beste antwoord

Wanneer degene van wie dat Facebook-account is (per ongeluk) toestemming aan Facebook heeft gegeven om zijn of naar adresboek in te zien, dan wordt er ongevraagd aan alle adressen in dat adresboek door Facebook een vriendschapsverzoek verzonden.

Je kunt natuurlijk ook zelf aan iemand zo'n verzoek sturen.
Amadea