Hoe kan ik een video van youtube downloaden?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.5K
Griffin
3 jaar geleden
Dit is toch geen antwoord? Vraagsteller vraagt hoe? En jij antwoordt dat er verschillende manieren zijn zonder er maar één te noemen(!)
N.B.
Die gebruiksvoorwaarden zijn een wassen neus, want volgens diezelfde voorwaarden mag je ook niets verspreiden/verzenden, dus geen URL's delen met vrienden en familie. Als je het premium abonnement neemt dan mag ineens alles zoals downloaden, het gaat dus eigenlijk om het eigen winstbejag terwijl in het prille begin van youtube alles mogelijk was. En als je echt niet wil dat de content gekopieerd wordt dan weet Youtube als geen ander de DRM wegen te bewandelen... Denk eraan het winstmodel van Youtube steunt op om zoveel mogelijk kijkers trekken.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Er zijn verschillende manieren om een video van YouTube te downloaden.Volgens de gebruiksvoorwaarden van YouTube mag het niet!

Antwoorden (1)

Deze gebruik ik nu al een tijdje naar tevredenheid. YouTube link kopieren en plakken in het programmaatje
.https://www.4kdownload.com/nl/products/product-videodownloader