inkomend vriendschapsverzoek werd weer geannuleerd, kan ik nog achterhalen wie het was?

had een melding gekregen op gsm dat iemand me wilde toevoegen op facebook maar omdat ik met iets bezig was op gsm deed ik dit snel weg, pas paar dagen nadien viel mijn euro dat er me iemand had willen toevoegen maar staat niet meer in mijn lijst met verzoeken...

is dit nog te achterhalen?

3 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Als jij ingesteld hebt dan je ook mails van FB krijgt, dan kun je dit waarschijnlijk nog terugvinden bij het emailadres dat je gebruikt hebt om je FB account aan te maken.
Verder is het niet mogelijk dit terug te vinden. Als het belangrijk was, komt die persoon wel weer terug.
Ritsuka